معیار های مهم در انتخاب پنجره دو جداره
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

انتخاب پنجره upvc

پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که می تواند نیاز و سلیقه ی همه ی افراد را تامین کرده و بهترین بازخورد را داشته باشد.
برای انتخاب پنجره upvc باید اطلاعات اولیه در این باره بدست آورد. در این مقاله ما برخی نکات مهم در این خصوص را به شما ارائه خواهیم داد تا با داشتن آگاهی لازم در این زمینه بتوانید بهترین محصول را انتخاب کنید.

پروفیل
پروفیل مهمترین عامل در انتخاب یک پنجره upvc است. پروفیل های مختلفی از شرکت های ایرانی و خارجی با قیمت های متفاوت و جود دارند. در انتخاب پروفیل باید به اعتبار شرکت سازنده،‌ مناسب بودن نوع پروفیل با نیاز شما و حصول اطمینان از عدم تغییر رنگ پروفیل upvc در طول زمان توجه کرد.

گالوانیزه
در پنجره دو جداره برای افزایش استحکام پروفیل upvc از فولاد گالوانیزه استفاده می کنند. ممکن است قیمت پایین یک پروفیل به علت نازک بودن گالوانیزه آن باشد. حتماً در این مورد از شرکتی که پنجره دو جداره را از آن ها تهیه می کنید سوال نمایید.

شیشه دو جداره
شیشه دو جداره از دو شیشه با ضخامت های مساوی یا متفاوت، اسپیسر و چسب های مربوطه تشکیل شده است. در انتخاب شیشه دو جداره، ابتدا نوع شیشه و کیفیت آن و در وهله دوم نحوه عایق بندی و تزریق گاز بین دو شیشه مطرح می شود. معمولاً از گاز آرگون برای پر کردن فضای بین دو شیشه دو جداره استفاده می شود.

یراق آلات
یراق آلات در پنجره دو جداره شامل قفل ها، دستگیره، لولا و به طور کلی هر آنچه غیر از پروفیل و شیشه پنجره دو جداره می شود. یراق آلات از نوع باز شو به دو نوع کلی تک حالته و دو حالته تقسیم می شوند.
قبل از انتخاب یراق آلات به نوع آن ها فکر کنید و با شرکت تهیه کننده پنجره خود مشورت کنید.

همچنین می توانید با سیجاندژ تماس بگیرید و با مشورت با مشاوران ما بهترین محصول را انتخاب کنید.

منبع: http://sijandezh.com/%d9%85%d8%b9%d9%8a%d8%a7%d8%b1-%d9%87%d8%a7%d9%8a-%d9%85%d9%87%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%ae%d8%a7%d8%a8-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88-%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87/





:: برچسب‌ها: سیجاندژ, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, مزایای پنجره upvc, انتخاب پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: